Ridning inställd idag :(

Blev tyvärr ingen ridning för mig idag då tåget var inställt så kunde inte ta mig ut dit. :( Får ta igen det någon annan dag istället. Idag är det ju söndag och det innebär ju att det är en ny vecka imorgon. Min vecka kommer se ut såhär förmodligen.
 
Måndag: Skola + plugg
Tisdag: Skola + plugg
Onsdag: Skola + prov i skolan
Torsdag: Skola + gå på Dirty dancing på kvällen
Fredag: Skola
Lördag: Vet inte, kanske åka till Eskilstuna och shoppa
Söndag: Inget planerat än.
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

snälla kan du kolla in min blogg

2012-12-26 @ 23:52:04
URL: http://jennii.devote.se
Postat av: Felicia .

Hej det är Felicia som skulle hjälpa dig med designen! :) Jag är hemskt ledsen att du behöver vänta så länge men när jag skulle gå in på min mejl där du skrivit allt så fint har dom ändrat mejlen och ditt mejl och lösen försvann... Det skulle vara jättesnällt ifall du ville mejla det till min andra mejl. [email protected]

Svar: Det är lugnt. Jag kan mejla dig allt igen hur jag ville att den skulle se ut. :)
Elsa

2012-12-27 @ 20:10:28
URL: http://tokigimadera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0