Lördag 15/9-12!

Godkväll alla läsare! Imorse vaknade jag av att klockan ringde 07:55 så gick upp då eftersom jag skulle cykla iväg till stallet 08:45 för att rida. :) Ridlektionen gick hyfsat bra, vi skulle träna på att rida raka ridvägar men blev lite kaos ibland men annars gick det bra. :) Händer imorgon då? Jo, imorgon tar jag tåget till Stockholm för att gå på Gröna Lund tillsammans med min pojkvän och min lillebror. :) Ska bli kul, hoppas man lyckas få pojkvännen och brorsan att åka Insane, än så länge är det bara jag som vågar det men det ska det allt bli ändring på, hehe. Hoppas ni har haft en bra lördag och ha en fortsatt trevlig lördagskväll så hörs vi snart. :) Kram eran bloggare Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0