Idolfinalen live på fredag + helgen!

Tjo bloggen! Nu kan jag äntligen glatt säga att jag ska få se Idolfinalen 2014 live på fredag!!! Dom släppte nämligen idag ett antal extra biljetter till finalen så kunde inte låta bli att köpa för vill så gärna gå! Är så glad och ska bli så roligt på fredag att få se allting live! Sen på lördag blir det också roligt för då ska jag iväg till Stockholm för att träffa min bästa vän Camilla och på söndag blir det bio på Heron city med pojkvännen, min kompis Jessica och hennes pojkvän Anders så ser verkligen framemot denna helg!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var jättetrevligt på mässan med dig vännen :) .

Svar: Ja vi hade det riktigt trevligt tillsammans :)
Elsa

2014-12-08 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0