För jag har tagit studenten!

Tjo bloggen! Har helt glömt bort att blogga på ett tag eller har rättare sagt inte haft tid eller ork. Förra torsdagen, för exakt 1 vecka sen alltså tog jag studenten! Var en rolig dag men samtidigt sorgligt eftersom man skulle skiljas från klassen efter att ha varit en klass i 3 år! Sen i fredags var jag och pojkvännen i Stockholm för att se One Direction, konserten var jättebra men var så grymt mycket folk! Efter konserten följde jag med pojkvännen hem till hans pappa där jag stannade tills i söndags och efter det har det väl inte hänt så mycket. Avslutar nu inlägget med att bjuda på en bild från min student. 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina elsa :) .

Svar: :) <3
Elsa

2014-06-20 @ 09:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0