Vad jag fått göra på praktiken!

Tjo! Här kommer ett inlägg om vad jag får göra på praktiken. Jag får hjälpa dom som bor på gruppboendet med det dom behöver hjälp med som t.ex. laga mat, städa, tvätta, handla m.m. Ja sådant som dom själva inte klarar av i vardagen. Det var det jag fick göra idag i alla fall och sen brukar dom även ha aktiviteter där ibland som jag kommer få följa med på som t.ex. så ska jag få följa med imorgon när dom ska på kör. Har i alla fall haft en bra första dag på praktiken och jag antar att mina kommande praktikdagar kommer bli lika bra som denna dag varit. :) Ha det bra så bloggar jag mer någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

bra att du trivs på din praktikplats min vän :)

2014-03-13 @ 07:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0