Senaste tiden + dagen!

Tjo bloggen! Nu har jag inte bloggat på några dagar, har inte mått så speciellt bra och sen i tisdags hade jag middagsgäster här för första gången i min lägenhet. Jag bjöd på kyckling och potatis och ugnsgrönsaker och mums vad gott det var! Även mina gäster tyckte det var gott. :) Till efterrätt blev det glass och chokladsås. Nu över till vad jag ska göra idag. På dagen blir det att bara ta det lugnt och vila upp sig inför ridningen och övernattningen i stallet. :) Ska bli kul att få vara med på en övernattning i stallet igen då vi brukar ha det väldigt mysigt då alla som är med. :) Nu ska jag fortsätta dricka upp mitt te men bloggar mer en annan gång. Ha det bra! Kram eran bloggare Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0