Bilder från idag!

Här kommer två bilder från idag, bland annat en bild på mig och Camilla.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi två är bäst !

Svar: Ja precis. :)
Elsa

2012-12-02 @ 10:50:23
Postat av: Camilla

Snart ses vi igen :)

Svar: Ja det gör vi. :) Bara 25 dagar kvar nu tills vi ses igen. :)
Elsa

2012-12-02 @ 12:15:30
Postat av: Camilla

Är så glad att vi har varandra :)
Behöver värkligen dig
Min bästa vän kommer du alltid vara .

Svar: Naaw tackdetsamma Camilla! <3 Du kommer alltid vara min bästa vän också, är glad över att jag har dig också. <3
Elsa

2012-12-04 @ 23:08:24
Postat av: Felicia

Vilka fina bilder! :) Skönt med jullov snart, har du några planer över ditt jullov? :)

Svar: Tackar! :) Ja precis, det blir skönt med jullov så att man slipper allt plugg i nåra veckor. Ja jag ska faktiskt åka till Göteborg och hälsa på min kompis Camilla som är med på bilden och sen ska jag vara i stallet. Har du något planerat på ditt jullov då? :)
Elsa

2012-12-05 @ 15:29:21
URL: http://www.ttheonlygirl.blogg.se
Postat av: Felicia

Vad roligt att åka till Göteborg! :) Jag ska väl vara med kompisar och sen får jag väl se vad som händer. Ha en trevlig jul iallafall! :)

Svar: Ja det ska bli kul. :) Roligt att du ska vara med kompisar. :) Ha en trevlig jul du också. :)
Elsa

2012-12-08 @ 17:11:31
URL: http://www.ttheonlygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0