Hemkommen från Göteborg!

Hej bloggen! Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp dom senaste dagarna, har bland annat varit i Göteborg och hälsat på min kompis Camilla. :) Var jätteroligt att få träffa henne igen och att få se hur hon har det hemma. :) Igår var jag och Camilla på bio och såg på Breaking dawn del 2, var tredje gången jag såg den och den är fortfarande lika bra som förut. :) Gillar verkligen den. Bilder från dagarna i Göteborg kommer upp på bloggen snart så håll utkik. Kram eran bloggare Elsa.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var jättekul att du kom hit :)

Svar: Ja det var kul att komma till dig också. :)
Elsa

2013-01-15 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0